mintak tunjuk ajar

aq nie bleh di katakan baru la dgn blog nie,,aku nk bt blog nie bkan?,,sebab aku jelez bila oman datang bilik aku dan tersengih2 mcm,,,oppsss,,dan berkata "aku ade blog,blog aq name omanadeblog'jd aq pun adjust la ckit nama blog aq jd iskendarmungkinadeblog, aku nk tulis banyak2 pun x taw nk tulis ape,,tapi satu je aku nk gitaw kt ema ko jangan jelaz klaw blog aq lepas nie lebih hebat dan cantik dari blog kentang putar ape entah,,berkacang kot,,xpun bercoklat,,hahaha,,ok la stakat nie jelah,,malas aq nk taip byak2

4 Response to "mintak tunjuk ajar"

  1. ShAwN Says:

    aku tak kesah nak beri tunjuk ke mg..tp..bayar je la..hahaha...nothing free ok...~~>.<...haha

  2. iskendar Says:

    This comment has been removed by the author.
  3. ShAwN Says:

    cubaab suare merdu satu...
    cubaan suare sedap due...
    cubaan suare lunak tiga...
    ehem2...
    hahahaha

  4. iskendar Says:

    ok2 dh bleh dh

Post a Comment